keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Oops, I did it again!

Ma puolustaudun taas ja sanon, etta ma en tehny mitaan vaaraa. Kiltisti siina olin ja siivuttelin leipia, sit kuuluu semmonen pahaenteinen aani. Ilkea taka-ajatus heraa mielessa, vilkaisen kuuliko ketaan. Tai pikemminkin onko ketaan lahella jolle voisin sanoa aavistukseni.

No eipa ollu. Niinpa ma varovaisesti laitan seuraavaa leipaa kehiin ja voi luoja mika aani siita kuulu. Hehheh, Bob tuli sitten samaan aikaan siihen ja kattoo vaan et mita ma taas tein. Ma yritin nayttaa viattomalta ja selittaa et ma en tehny mitaan! :D Bob oli siina sitten vaan etta jos ma rikoin sen taas, ni sit tulee "punishment" ja nayttaa lappasevansa mua poskelle :"))

Ei se sit siita enaa pahemmaks menny, mutta varauksenomaisesti jatkoin loppuun asti niitten leipien kanssa. Joita oli viela hyvinkin runsaasti jaljella. Sit joskus lopuks ku Bob meni tarkastamaan et mikas siina taas on, ni kappas keppana, yllattavasti taas katkennu pari pidiketta sielta... Hiukanko on heikot rakennelmat. Tai sitten mulla on vaan niin kirjaimellisesti hajottava vaikutus kaikkeen ymparilla olevaan.

Johan se kone koko eilisen paivan toimi hyvin.

-

Ja Herra Nalle jatkoi touhujaan tanaankin :)) Ei voi muuta ku hymyilla ja uhkailla patongeilla aina ku voi. Mulla alkaa muuten noi kynsinauhan alapuoliset alueet sormista olemaan pikkuhiljaa vahan vereslihalla. Kiitos niista kuuluu patongeille, niilla kun tuppaa olemaan sen verran rosoinen pinta etta raapaisevat mua aina tilaisuuden tullen.

Tanaan oli myos pienta kohtalon ivaa mun hommissani. Kyselin vahan etta mika ero on Le Pain- seka Le Pain Polka-tuotteilla, muutaku se tapa milla ne on viillelty (kylla, leipia pahoinpidellaan). No ekaks en saanu mitaan selkeeta vastausta, mut sit sanoivat etta Polka on vahan rapeempi, ja Pain sen vastakohta. Ooookoo, ei siina mitaan mut noin viisi minuuttia sen jalkeen menen tayttamaan kaupan hyllyja, joku nainen tulee kysymaan etta mita eroa nailla kahdella leivalla on :"))

Vaikka kysy sen ranskaksi ni yllatyin itekin siita etta ymmarsin mita puhui. Sanoin kylla etta en puhu ranskaa mutta jatkoi sitten vaan puhumista siina. Yritin sanoa saman mita pojat mulle selittivat mutta enhan ma sit enaa ranskaks tienny mika rapea tai rapsakka on. Darn! Muutenki varmaan viis kuus kertaa paivassa sanotaan mulle jotain siella ja aina joudun myontamaan etten puhu ranskaa. "Ah, d'accord" ja muuta. Hymyilen vaan joillekin jotka sanoo jotain lyhyesti, niinku ymmartaisin mita ne puhuu. Olen ma aika ovela.

-

Kaytiin tanaan muuten Antoniinan kanssa laittamassa postia koto-Suomeen. Mulla oli tavaraa niin paljon etta tuli kaks laatikkoa... kallistahan se oli, mutta mieluummin niin ku jarjettomia ylimaarasia maksuja lentokentalla liian painavista laukuista. Eika mun kaikki tavarat olis ees varmaan mahtunu mun kasseihin :O

-

Yks sellanen yllaripyllari talle paivalle oli mielenkiintoinen puhelu, jossa tuloksena paatin vastata myontyvasti. En siis kihloille, vaan kansainvaliselle kisamatkalle Makedoniaan! Ma en kyl oikeen viela usko etta taa on mitenkaan varmistettu juttu (???), mutta olotila on mita sekavin mahdollinen. Hivenen pelottava ajatus tuo yhtalo LENTOKONE + MAKEDONIA + KISAT JOISSA EN OSAA TEHDA YHTAAN MITAAN.

Ei siina muuta ongelmaa ole.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti